"Філософія для дітей"

ЛЮДМИЛА КРИВОРУЧКА ПРО МЕТОДИ “ФІЛОСОФІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ” І ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ

Рекомендовані ресурси для розуміння методу Philosophy for Children:

http://www.p4c.com/
http://www.phil4chil.ru/
http://www.p4c.ru/
http://www.sapere.org.uk/
http://www.p4c.org.nz/Resources.php

Philosophy for Children
Методика «філософія для дітей» була розроблена Метью Ліпманом у 1972 р. і впроваджена в практику шкільної освіти США в молодшій школі з 1974 р.
Педагогіка цієї практики – принцип «сommunity of inquiry” – створення й плекання «спільноти пошуку».
М. Ліпман. “Мислення в освіті” – М. Lipman. Thinking in Education, 2003 - http://cehs.montclair.edu/academic/iapc/

          Interest \ Інтерес
художній текст, цікава історія про дітей, неоднозначні запитання
          Emotion \ Емоційність
мислення має бути інтенсивно пережитим, значущим, емоційно насиченим
          Critical Thinking \ Критичне осмислення
пошук поліваріантних відповідей, рефлексія над процесом мислення й діалогом
           Values \ Цінності \ Піклування
виховувати здатність мислити з повагою і увагою, співчувати , поважати співрозмовника і чужі ідеї
          Creativity \ Творче мислення
обговорення задіює уяву,  вимагає сприйняти варіативність гіпотез і запитів
          Communality \ Сommunity of Inquiry \ Спільнота пошуку
 цінувати спільність у діалозі, досягати розуміння, розвивати спільний мисленнєвий простір


Interactive Learning

Problem Based Learning

Philosophy for Children / P4C
Scaffolding

Немає коментарів:

Дописати коментар